joi, 15 august 2013

Aiureli de vara

Okey, deci cum nu am chef sa incep in stilul lui David Cooperfield si sa va insir tot felul de chesti nefolositoare, cum ar fi unde m-am nascut, cine sunt parintii mei...De fapt nu am chef sa spun nimic despre mine, vreau doar sa palavragesc ore intregi despre tot si despre nimic in acelasi timp...In acest organ aproape nefolositor omului, denumit generic creier, mi se invartesc tot felul de ideei puerile ce se alearga una pe alta, harjonindu-se si facand galagie...Vreau sa impart acest haos cu voi...Este absolut genial....

Pe muzica zeului meu, Kurt Fucking Cobain dau din cap fara nici un sens, dar sarim peste acest nesemnificativ detaliu si ajungem in neant pentru ca pe moment nu pot decat sa ascult in liniste si pace versurile... Ma tot gandesc de ce Doamne scriu acest post ilogic...

Okey, e prea cald pentru mine...Iarna e prea frig, vara prea cald, sunt o nemultumita, iar nemultumitului i se ia darul, pe care nu  il inteleg in cazul de fata, dar nu-i bai, trecem peste! Imi place cum se simt raceala parchetului pe pielea mea, e o senzatie revigoranta. Poate va intrebati ce caut jos pe parchet? Shh, daca va raspund va trebui sa va omor!

In momentul de fata am trecut de la Nirvana la Iron Maiden, o trupa de care am o amintire stralucita si v-as ruga sa inchideti ochii si sa o parcurgeti cu mine...Deci era o zi de vara calduroasa, asteptand frumos la coada pentru a imi cumpara o inghetata care se topea, in fata mea apare  un batranel de vreo 80 si de ani ce se sprijinea intr-un baston mai mare ca el, asortat palariei pe care o purta foarte mandru, era un tricou negru pe care scria mare numele trupei mentionate mai sus...Ei bine acel moment a fost o adevarata revelatie pentru mine...Mai epic a fost cand acesta si-a scos sticluta de coniac sau cava asemanator si a dat pe gat o dusca...Efectiv genial...

Destul cu aiuratul pe ziua de azi...Cei prea mult strica...Noapte buna, SpongeBob pupa-v-ar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu